Menecment

Effektiv əks-əlaqənin 10 qaydası

Geridönüşlər işçilərin inkişafı və fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması üçün mühüm vasitədir. Bu, işçilərə öz vəzifələrini necə yerinə yetirdiklərini öyrənməyə, işlərini yaxşılaşdırmasına üçün tövsiyələr almağa və menecerlər ilə etibarlı münasibət qurmağa imkan verir.

Ancaq geridönüş səhv verilirsə, əks nəticə verə bilər. Bu işçilərdə demotivasiya hissi yarada bilər və onlar özlərini tənqid edilmiş hiss edə bilər. Bunun qarşısını almaq üçün aşağıdakı qaydalara riayət etmək lazımdır:

1. Söhbətə hazırlaşın.

Rəy bildirməzdən əvvəl nə demək istədiyinizi və hansı ardıcıllıqla düşündüyünüzə diqqət yetirin. Söhbətinizi planlaşdırmaq sizə nöqsanlardan qaçmağa və əsas məqamlara diqqət yetirməyə kömək edəcək.

2. Konkret olun.

Sadəcə işçinin “yaxşı iş görür” və ya “səhv edir” deməyin. Konkret misallar gətirin ki, işçi nə danışdığınızı başa düşsün.

3. Şəxsiyyətə deyil, davranışa diqqət yetirin.

İşçini bir insan kimi tənqid etməyin, onun davranışından danışın. Məsələn, “Siz diqqətsizsiniz” demək əvəzinə, “İşinizdə daha diqqətli olsaydınız, səhvlərinizin qarşısını almaq olardı” deyin.

4. Pozitiv olun.

İşçiləri uğurlarına görə tərifləməyi unutmayın. Müsbət rəy işçiləri həvəsləndirir və onlara yüksək performans səviyyəsini saxlamağa kömək edir.

5. Xüsusi tövsiyələr verin.

Yalnız işçiyə səhv bir şey etdiyini söyləməyin. Onun performansını necə yaxşılaşdıra biləcəyini anlamağa kömək edin.

6. Güvənli atmosfer yaradın.

Rəy konstruktiv və həvəsləndirici olmalıdır. Etibar mühiti yaradın ki, işçi özünü rahat hiss etsin və problemlərini açıq şəkildə müzakirə edə bilsin.

7. Şikayətlərin çox olmasını gözləməyin.

İşçi öz tapşırıqlarını yerinə yetirərkən rəy bildirin. Bu, onun inkişafına və işini daha sürətli öyrənməsinə kömək edəcək.

8. Əlaqə müntəzəm olmalıdır.

İşçilərə ayda bir dəfə rəy bildirmək tövsiyə olunur. Bu, işçilərinizi motivasiya etməyə və problemlərini vaxtında müəyyən edib həll etməyə kömək edəcək.

9. İşçinin fikrinə hörmət edin.

İşçiyə danışmaq və fikrini bölüşmək imkanı verin. Onunla razılaşmasanız belə fikrinə hörmətlə yanaşın.

10. Çox emosional olmayın.

Söhbət zamanı sakit və obyektiv olmağa çalışın. Emosional reaksiyalar anlaşılmazlıqlara və münaqişələrə səbəb ola bilər.

Bu təlimatlara əməl etməklə siz işçilərinizi ruhlandıracaq və həvəsləndirəcək təsirli rəylər verə bilərsiniz.

Bu qaydalara uyğun olaraq rəy bildirmə nümunələri:
Misal 1:

Menecer: “Təqdimatınızda bəzi səhvlər oldu. Məsələn, qrafiklərdən biri üçün məlumat mənbəyini göstərmədiniz. Bəzi məqamları da ətraflı izah etməlisiniz. Məsələn, müəyyən nəticələrə necə gəldiyinizi izah edə bilərsiniz”.

Misal 2:

Menecer: “Baxdım ki, siz həmişə iclaslara vaxtında gəlirsiniz. Bu çox qiymətli bir bacarıqdır. Onu da qeyd etdim ki, siz həmişə iş yoldaşlarınıza kömək etməyə hazırsınız. Bu, sizin komanda oyunçusu olduğunuzu göstərir”.

Misal 3:

Menecer: “Məqsədlərinizə çatmaqda daha israrlı olduğunuzu müşahidə etdim. Bu çox yaxşı əlamətdir. Ancaq düşünürəm ki, bəzən çox açıqsözlü ola bilərsiniz. Sizcə, yanaşmanızı necə yumşalda bilərsiniz?”

Təbii ki, bu nümunələr ümumi xarakter daşıyır. Hər bir konkret halda geridönüş vəziyyətə və işçinin şəxsiyyətinə uyğunlaşdırılmalıdır.

Nəticə

Geridönüş işçilərin performanslarını yaxşılaşdırmağa və motivasiyalarını artırmağa kömək edə biləcək vacib bir vasitədir. Yuxarıdakı qaydalara əməl etməklə siz işçilərinizin inkişafına kömək edəcək effektiv rəy verə biləcəksiniz.

Paylaş: