Menecment

Uğurlu layihələr yaratmaq üçün hədəf auditoriyası ilə strateji əlaqə

Giriş: Onlayn məhsullar dünyasında hər bir uğurlu vebsayt istifadəçilərinin, yəni hədəf auditoriyasının kim olduğunu dərindən dərk etməklə başlayır. Məhsul menecerləri bu anlayışın formalaşmasında əsas rol oynayırlar. Gəlin onların unikal alətlərdən və müasir yanaşmalardan istifadə edərək hədəf auditoriyasını necə ustalıqla təhlil etdiyini və onunla necə əlaqədə olduğunu nəzərdən keçirək. 

Hədəf Auditoriyası: Tərifi və Mənası. Hədəf auditoriyası məhsulun və ya xidmətin əsas istifadəçiləri olan insanlar və ya təşkilatlar qrupudur. Hədəf auditoriyasının müəyyən edilməsi kontentin, funksionallığın və marketinqin müəyyən istifadəçilərin gözləntilərinə və ehtiyaclarına effektiv şəkildə uyğunlaşdırmağına imkan verdiyinə görə məhsul strategiyasının ayrılmaz hissəsidir.

Addım 1: Situasiya Analizi. Xırdalıqlara dalmazdan əvvəl məhsul meneceri istifadəçi məlumatlarını öyrənilməsi, geridönüşlərə və istifadəçinin məhsulla əlaqəsinə baxış keçirilməsi daxil olmaqla, cari vəziyyətin hərtərəfli analizini həyata keçirir.

Addım 2: Bazarın və Rəqiblərin Təhlili. Məhsul meneceri bazar landşaftını öyrənir, rəqibləri analiz edir və məhsulu unikal edən istifadə olunmamış imkanların tapılmasına yönəlir.

Addım 3: Personajların Yaradılması və Seqmentasiya.  Məhsul menecerinin ümumi xüsusiyyətləri olan istifadəçi qruplarını müəyyən etməklə auditoriyanın seqmentasiyası ilə bağlı işlər görülür. Personajın yaradılması unikal xarakteristikalara və tələblərə malik virtual nümayəndələrin yaradılmasını əhatə edir. 

Addım 4: İstifadəçilərlə Birbaşa Dialoq. Bu mərhələ istifadəçi müsahibələri, sorğular və fokus-qrupları vasitəsilə auditoriya ilə aktiv əlaqəni nəzərdə tutur. Məqsəd istifadəçilər üçün həqiqətən nəyin vacib olduğunu dərindən dərk etməkdir.

Addım 5: Analiz və Refayninq. Məlumatların toplanmasından sonra onların təhlili, bilikləri birləşdirilməsi və məhsul strategiyasının korreksiyası baş verir. Yeni məlumatlara uyğun olaraq personajlar nəzərdən keçirilir və refayninq aparılır.

Nəticə: Hədəf auditoriyasını dərk etmək daimi diqqət tələb edən dinamik bir prosesdir. İstifadəçilərini dərindən başa düşmək bacarığına malik məhsul menecerləri hal hazırda tələbat olan və müasir onlayn platformalar yaradaraq, nəinki gözləntilərə cavab verən, həm də onları aşan məhsullar hazırlayırlar.

Paylaş: